عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

پاسخگویی تلفنی و ملاقات مردمی استاندار کرمانشاه

{filetitle} {faces}

مهم‌ترین موضوعات مطرح شده با هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه مربوط به درخواست شغل، کمک مالی، امهال وام، سبد کالا و تقاضای تسهیلات بانکی و زمین بود. در برنامه پاسخگویی روز پنج‌شنبه از بیشتر نقاط استان کرمانشاه با 111 تماس گرفتند اما نزدیک به 80 درصد از کسانی که موفق شدند با بازوند گفتگو کنند، ساکن شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب بودند.



به گزارش ایرنا، بازوند در چند مورد نیز تلفن همراه خود را برداشت و برای رفع مشکل به معاونان استانداری و فرمانداران زنگ زد تا شهروندان پشت خط از پیگیری استاندار مطمئن شوند.



 



درخواست‌های شهروندان در گفت‌وگو با استاندار



یکی از کارمندان ادارات دولتی استان که به صورت تلفنی با استاندار کرمانشاه صحبت کرد، تقاضای کسب یک جایگاه مدیریتی را داشت که استاندار کرمانشاه دستور داد، تقاضای وی توسط بازرسی استانداری بررسی و در صورت صلاحیت برای ارتقا وی اقدام شود.



دانش آموختگان دانشگاهی به ویژه در رشته شیمی نیز بخشی دیگر از مراجعان نشست را تشکیل می‌دادند که خواهان فعالیت در پتروشیمی در دست احداث اسلام آبادغرب بودند؛ بازوند نیز از آنان خواست، مدارک خود را ارایه دهند تا به پتروشیمی استان معرفی شوند.



تولیدکننده ۷۲ ساله ای که ۲ سال برای دریافت تسهیلات در صف بانک بود نیز به صورت حضوری با بازوند دیدار کرد، که استاندار کرمانشاه دستور داد، نشستی ویژه با حضور مدیران مربوطه تشکیل شود تا دلیل تعلل در پرداخت تسهیلات به این کارآفرین مورد بررسی قرار گیرد.



وی معتقد بود که نهاده های دامی به صورت عادلانه بین تولید کنندگان توزیع نمی شوند و عده ای در حال سوء استفاده از این موضوع هستند که استاندار کرمانشاه دستور داد موضوع را مورد بررسی قرار دهند.



یک پرورش دهنده ماهی نیز به صورت تلفنی با استاندار ارتباط برقرار و عنوان کرد که ورشکست شده و بانک عامل قصد دارد منزل مسکونی وی را به دلیل به تعویف افتادن اقساط بانکی تصاحب کند که بازوند دستور داد تا ضمن ارایه تسهیلات جدید به این واحد تولیدی منزل وی نیز فعلا توسط بانک مصادره نشود.



درخواست برای اعطا تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا، دریافت تخفیف های مالیاتی و ارایه تسهیلات اشتغالزایی نیز از جمله دیگر درخواست هایی بود که جمعی از شهروندان از استاندار مطرح کردند.



 



ماهی ۱۴ مدیر به مردم پاسخ می دهند



پس از پایان این نشست مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در گفت وگو با ایرنا، اعلام کرد: که از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت میانگین ماهی ۱۴ مدیر به صورت مستقیم و یا تلفنی از طریق سامانه سامد مسایل و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند.



حجت الاسلام عبدالله عزیزی با بیان اینکه مردم برای ارتباط با مدیران می توانند از سامانه تلفنی ۱۱۱ استفاده کنند، گفت: علاوه بر حضور مدیران در سامانه سامد، تمام دیدارهای مردمی مدیران دولتی نیز توسط کارشناسان این مرکز مورد ارزیابی قرار می گیرد تا میزان پاسخگویی مدیران سنجیده شود.



به گفته مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه، استاندار کرمانشاه از ابتدای سال جاری تاکنون هشت دیدار مردمی داشته و پنج بار هم برای پاسخگویی به مردم در مرکز سامد حاضر شده است.



عزیزی در پاسخ به این سوال چه میزان از مشکلات مطرح‌شده به نتیجه می رسد، گفت: بیشتر دستورهایی که استاندار کرمانشاه در باره مشکلات مردم صادر می کند، عملیاتی می ‌شود.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار