سامد، نماد مسئولیتپذیری در رسیدگی به مشکلات
سعید فرخی روز سهشنبه در جریان حضور در مرکز سامد استان مرکزی، افزود: این سامانه راه ارتباطی آسان شهروندان با مدیران دستگاههای اجرایی است که از طریق آن بستری فراهم شده تا مردم بدون مراجعه حضوری، درخواستها و مسایل خود را پیگیری کنند.
وی در گفتوگو با ایرنا، ادامه داد: استاندار، معاونان استانداری و مدیران کل دستگاهها در راستای تکریم ارباب رجوع و شنیدن گزارشها و مطالبات مردم همه روزه در سامانه سامد حضور یافته و پای صحبتهای مردم مینشینند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار داشت: سامانه سامد بهعنوان بستر ارتباطی دولت و مردم در چند سال اخیر عملکرد موثری داشته و میزان رضایتمندی از آن چشمگیر است.
فرخی بیان کرد: درخواستهای تماسگیرندگان بیشتر در حوزه مسائل عمرانی و مدیریت شهری است که مردم علاوه بر مطرح کردن مشکلات راهکارهای لازم را نیز ارائه میکنند که در بسیاری از موارد راهگشا است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با حضور در مرکز سامد به تماسهای تلفنی تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
اشتغال، دریافت تسهیلات، تقسط تسهیلات، مشکلات تامین مواد اولیه تولیدکنندگان، مسائل و مشکلات مدیریت شهری، جادهای و حمل و نقل مهمترین خواستههای مردم در تماس تلفنی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بود.




















