عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

سامد راهکاری مناسب و کم‌هزینه برای رسیدگی به درخواست‌های مردم

{filetitle} {faces}

استاندار قزوین بیشترین تماس ها و درخواست های مردمی با سامد و همچنین در ملاقات های عمومی را مربوط به اشتغال، دریافت تسهیلات ازدواج و ..... و همچنین صدور مجوزهای سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: تلاش می شود نهایت ظرفیت و توان مدیران برای حل مشکلات و پاسخگویی به درخواست مردم به کارگرفته شود. وی گفت: سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) راهکاری مناسب و کم هزینه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردم از مسئولان است.



عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در حاشیه حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز 60 نفر از شهروندان استان با این سامانه تماس تماس داشتند و مسایل و مشکلات و درخواست ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.



وی اظهار داشت: ملاقات های عمومی جزو بدترین و بهترین روزهای کاری بنده به عنوان استاندار است چرا که در این ملاقات ها به دلیل برخی مسایل اداری و قوانین و مقررات امکان پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم وجود ندارد و برخی دیگر از طریق پیگیری و دستور به مدیران قابل حل است.



زاهدی خاطرنشان کرد: طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماس های مردم همواره ادامه خواهد داشت و همه مدیران کل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی مشکلات مردم می باشند.



سال گذشته بیش از 70 جلسه پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان با حضور مدیران اجرایی در سامانه سامد برگزار شد.



سامانه سامد با شماره 111 فرصتی برای اعلام نظرات، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان به مدیران دولت است و درخواست های مطرح شده در آن با ارایه کد به تماس گیرندگان قابلیت پیگیری دارد.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار