عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

حضور در سامد، فرصتی برای خدمت

{filetitle} {faces}

حسن صبوری با حضور در مرکز سامد استانداری قم به صورت تلفنی پاسخگوی مسائل، مشکلات و پیشنهادهای شهروندان قمی در حوزه راه، مسکن و شهرسازی استان شد و دستورات لازم برای رسیدگی به آن ها را صادر کرد.



به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از قم، وی گفت: سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباطی بی ‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس‌تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.



مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) استان، پاسخگویی به مردم استان قم و حل و فصل و رسیدگی به مشکلات آنان را جزو وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی مدیران دستگاه ها دانست.



گفتنی است سامد، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.



لازم به ذکر است تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامد مطرح و پیگیری کنند.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار