حجتالاسلام والمسلمین صالحی: باید تلاش کنیم افرادی که به هر دلیلی با مراکز درمانی سروکار پیدا میکنند، به غیر از رنج بیماری، ناراحتی دیگری را متحمل نشوند
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه وزارت بهداشت از وزارتخانههای پُرمخاطب و پُرمراجعه است که بهخصوص در شرایط تحریمهای ظالمانه غرب علیه سلامت مردم وظایف تعیینکنندهای دارد، تأکید کرد: باید تلاش کنیم افرادی که با مراکز درمانی سروکار پیدا میکنند، به غیر از رنج بیماری متحمل ناراحتی و رنج دیگری نشوند.
به گزارش ایرنا، حجتالاسلام والمسلمین «احمد صالحی» در جریان پاسخگویی «بهرام عیناللهی» وزیر بهداشت و درمان به تماسهای تلفنی اقشار مختلف در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار داشت: وزارت بهداشت در خط مقدم حفظ سلامت مردم است و مسئولان و کارکنان این وزارتخانه همواره در دشوارترین لحظات همچون دوران کرونا با جانفشانی کنار مردم بودهاند.
وی افزود: وزارت بهداشت ضمن آنکه به دلیل گستره نیاز مردم به خدمات درمانی و آموزشی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد، یکی از وزارتخانههای پُرمخاطب و پُرمراجعه است که بهخصوص در شرایط تحریمهای ظالمانه غرب علیه سلامت مردم وظایف تعیینکنندهای دارد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم از سلامت اقلام غذایی روزانهشان گرفته تا خدمات پزشکی و درمانی و تأمین دارو از وزارت بهداشت انتظار دارند و به همین دلیل پاسخگویی مسئولان این وزارتخانه و زیرمجموعههایش به مردم و تکریم آنها بسیار ارزشمند است و اهمیت مضاعف دارد.
حجتالاسلام والمسلمین صالحی با ابراز امیدواری نسبت به توفیق روزافزون وزارت بهداشت و مجموعه درمانی کشور و همچنین سازمانهای حمایتی مرتبط با سلامت مردم متذکر شد: باید تلاش کنیم افرادی که به هر دلیلی با مراکز درمانی سروکار پیدا میکنند، به غیر از رنج بیماری، ناراحتی و فشار و رنج دیگری را متحمل نشوند.





















