یادبودهای معاونان رئیسجمهور شهید و وزرا برای نشستهای پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی
مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، بر مبنای رسالت تعریف شده خود به منظور ایجاد پل ارتباطی میان مردم و اعضای کابینه دولت سیزدهم و در راستای تأکیدات مصرح رئیسجمهور شهید مبنی بر ارتباط بیواسطه مردم با مسئولان، برای نخستین بار در ادوار مختلف سلسه نشستهای پاسخگویی تلفنی و برخط مقامات دولت به تماسهای مردمی را برگزار کرد.
رئیسجمهور شهید در 30 بهمن 1401 بهمنظور پاسخگویی مستقیم به مردم در این مرکز حضور یافته و کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانسته و بیان داشتند: عملکرد این مرکز باید به گونهای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواستهای به حق و حل مشکلاتشان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.
دکتر رئیسی مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانالهای مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانسته و گفتند: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارشهای ارسالی این مرکز، این گزارشها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاهها و مدیران دولت میباشد.
همچنین حجتالاسلام والمسلمین «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری فلسفه برگزاری این نشستها را ایجاد ارتباطی بیواسطه میان مردم و اعضای هیأت دولت اعلام و تصریح کرد که با توجه به حساسیتهایی که آیتالله رئیسی در پاسخگویی به مردم داشتند پس از شهادت ایشان نیز این نشستها کما فی السابق و با قوت ادامه دارد چرا که از ابتدای شکلگیری دولت سیزدهم خط قرمز این دولت پاسخگویی و پای کار آمدن بوده است.
در جریان برگزاری این نشستها، معاونین رئیسجمهور و وزیران دولت سیزدهم در لوح یادبود نشستهای پاسخگویی مرقومههایی نگاشتند. متن لوحهای یادبود را در ادامه مطالعه کنید:










































