پاسخگویی استاندار آذربایجان شرقی در مرکز سامد استانداری
محمدرضا پورمحمدی روز شنبه با حضور در مرکز «سامد» با برخی از شهروندان استان بهصورت تلفنی گفت و گو کرد و در این ارتباط مستقیم به تعدادی از درخواستها و مطالبات مردمی پاسخ داده شد.
استاندار آذربایجان شرقی پس از ثبت درخواستهای شهروندان، دستورهای لازم برای پیگیری مشکلاتشان را از سوی دستگاههای مرتبط، صادر و با تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی گفتوگو کرد.
وی در جریان این برنامه پاسخگویی و در گفتوگو با ایرنا، با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت بهترین روش ارتباطگیری با مردم در شرایط فعلی است، گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش ارتباطات چهره به چهره، استفاده از ظرفیت سامد بهترین راهکار برای گفتوگوی مستقیم با مردم است.
وی افزود: مسکن، تسهیلات اشتغال، استخدام و مسایل مربوط به شهرداری از موضوعاتی بود که مردم عنوان کردند و برای پیگیری و حصول نتیجه به دستگاههای مربوط ارجاع شد.
استاندار آذربایجان شرقی، هدف از حضور در مرکز سامد را شنیدن مسائل و مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: هیچ یک از درخواستهای مردمی نباید در گیرودار بروکراسیهای پیچیده اداری بماند و باید همه تلاشها برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آنها به کار گرفته شود.
همچنین یدالله قاریزاده مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی نیز
با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۱ هزار و ۹۶۹ تماس با این سامانه ثبت شده، گفت: بیشترین درخواستها و مسائل و مشکلاتی که مطرح میشود مربوط به مشکلات قطعی آب و برق، تسهیلات، اشتغال، مسکن، معیشت، مسائل درمانی درخواست کمک مالی و موضوعات مربوط به شهرداریها بوده است.




















